LÕHNATURUNDUS RESTORANIDES
Kuidas Livit täiustab restoranide külastuskogemusi ScentAiriga
Lühidalt
Livit Design ™ on juhtiv disainifirma, mis on spetsialiseerunud ainulaadsete külastuskogemuste loomisele toidu- ja joogisektoris ning samuti hotellinduses ja spordi- ning jaemüügisektorites.
Keskmiselt iga 8 tunni järel avaneb kuskil maailmas Liviti poolt disainitud restoran.
Väljakutse
Eesmärk oli strateegiliselt kaasata põneva kontseptsiooniga restoranide loomisesse ja arendamisse lõhn, et külastajad saaksid ainulaadseid elamusi. Ettevõte soovib pakkuda kohandatud lahendusi, mis tagavad igale kliendile maksimaalse investeeringutasuvuse.
Tulemus
Liviti meeskond on katsetanud ja tuvastanud kõige strateegilisemad ja kasumlikumad lõhnakasutuse võimalused toitlustustööstuses. Koostöös ScentAiriga on paigaldatud erinevatesse restoranidesse lugematul arvul ScentDirecti süsteeme.

„ScentAiri kasutamine on toonud suurt edu ning investeerimiskapitalilt on saadud selget tulu.“
Pikemalt
ÜLEVAADE
Kui asi on oma klientide kogemuse lõhnaga rikastamises, usaldab Liviti tiim ainult ScentAiri asjatundlikkust.
VÄLJAKUTSE
Sedalaadi restoranikujunduse ainsa ettevõttena teeb Livit klientidega koostööd klientidega 46 riigis. Keskmiselt iga 8 tunni järel avatakse kuskil maailmas uus Liviti poolt disainitud restoran. Koostöö klientidega kõikjal maailmas eeldab ressursse ja lahendusi partneritelt, kellel on samasugune globaalne haare. Seega, kui nad vajasid partnerit, et luua oma restoranides täpseid lõhnalahendusi, pöördusid nad ScentAiri poole.
Liviti tiimi jaoks on lõhn söömiselamuse üks põhielemente ning restoranikujunduse lahutamatu osa. Kuid lõhna lisamine disainiprotsessi ei ole lihtsalt esteetika küsimus. Liviti tiim seab esikohale kasumlikkuse. Investeeringu tasuvust jälgitakse rangelt.
Liviti jaoks õige lõhnapartner pidi pakkuma lõhnalahendusi, mis vastasid nii restoranikujunduse loovatele- kui ka ärilistele aspektidele.
LAHENDUS
Et tarbijate käitumist põhjalikult uurida, avas Livit katselabor-restorani, kus avastada, mis sööjaid õieti mõjutab. Rootsis asuvat katselaborit saatis kiiresti kaubanduslik edu. Hiljuti avasid nad teise katselabor-restorani Los Angeleses, kus nad võitsid Eater LA 2019 aasta restoranidisaini auhinna.
Kuna Livit soovib kõige paindlikumat lõhnaturundusprogrammi, eelistab nende tiim süsteemi ScentDirect. ScentDirect ei trügi restorani disainis esile, vaid integreerub roobasvalgustusega, mida nad oma ruumikujunduses kasutavad.
Pärast aastatepikkust koostööd ScentAiriga nii oma katserestoranides kui klientide restoranides on Livit leidnud lõhnale kõige kasumlikuma ja strateegilisema kasutusviisi.
Liviti Tegevjuhi Benjamin Calleja sõnul kasutavad nad lõhna edukalt neljal peamisel viisil:
- Suunates liiklust, levitades lõhna sissepääsude lähedal, et kliente ligi meelitada
- Edendades tootemüüki, levitades lõhnu, mis sobivad kokku söögialadel reklaamitavate toodetega
- Võimendades puhtuse muljet, levitades värskeid lõhnu
- Tekitades kaubamärgiteadlikkust ja tuttavlikkust, levitades lõhna, mis tekitab klientides kaubamärgi suhtes lähedase ja meeldiva tunde.
Müügi suurendamine on restoranide jaoks sama oluline nagu igas teises äris. Liviti partnerlus ScentAiriga on võimaldanud neil sügavuti uurida seda, kuidas lõhn saab müüki edendada ning tagada käegakatsutava investeeringutasuvuse. Liviti tegevjuht Benjamin Calleja ütleb, et ScentAir pakub alati väga kvaliteetset teenust. Ta selgitas, kuidas ScentAir on tema tiimi mõjutanud:
„ScentAiri kasutamine on toonud suurt edu ning investeerimiskapital on saanud selget tulu. ScentAir on andnud meile veel ühe tööriista, mille abil luua erakordseid külastajakogemusi. Külastajakogemus koosneb paljudest elementidest ning lõhn on neist üks, kuid restoraniäris unustatakse just see sageli ära. ScentAir on andnud meile konkurentide ees eelise, kuna mõistame nüüd paremini lõhna mõju võrreldes meie konkurentidega.“
Meie lahendused on kasutusel 120 000+ asukohas, sealhulgas:





LÕHNATURUNDUSE ERINEVAD KASUTUSVÕIMALUSED RESTORANIDES:
Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Peale Covid 19 laineid pööravad paljud kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.


Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Peale Covid 19 laineid pööravad paljud kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud

Juhi kliendi emotsioone
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu restorani saabudes. Loo kliendile “sülge jooksma panev” esmamulje. Suurenda mugavuse ja sõbralikkusega seotud emotsioone. Või suurenda oma restorani luksuslikkuse tajutavust. Aitame Sul leida selle õige lõhna, mis toob välja Sinu restorani erilisuse.

Juhi kliendi emotsioone
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu restorani saabudes. Loo kliendile “sülge jooksma panev” esmamulje. Suurenda mugavuse ja sõbralikkusega seotud emotsioone. Või suurenda oma restorani luksuslikkuse tajutavust. Aitame Sul leida selle õige lõhna, mis toob välja Sinu restorani erilisuse.
Kindlusta tipptasemel einestamiskogemus
Uuringud on näidanud, et inimesed mitte ainult ei viibi lõhnastatud keskkonnas kauem, vaid nad ka alahindvad meeldivalt lõhnavas ruumis ooteaja pikkust, millel on suur roll kliendi külastuskogemusele. Uuringutega on leitud, et õige lõhn suurendab nii restoranikülastuse kui ka toidukvaliteediga rahulolu. Lõhnadel on samuti suur mõju sellele, kuidas me teenindust tajume. See kõik on aidanud restoranidel korduskülastajate arvu suurendada.


Kindlusta tipptasemel einestamiskogemus
Uuringud on näidanud, et inimesed mitte ainult ei viibi lõhnastatud keskkonnas kauem, vaid nad ka alahindvad meeldivalt lõhnavas ruumis ooteaja pikkust, millel on suur roll kliendi külastuskogemusele. Uuringutega on leitud, et õige lõhn suurendab nii restoranikülastuse kui ka toidukvaliteediga rahulolu. Lõhnadel on samuti suur mõju sellele, kuidas me teenindust tajume. See kõik on aidanud restoranidel korduskülastajate arvu suurendada.

Halbade lõhnade neutraliseerimine

Halbade lõhnade neutraliseerimine
Restorani lõhnal on suur mõju kliendi heaolutundele ja einestamiskogemusele. Eemalda praadimise lõhn ja asenda see suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.
„Niipea, kui klient meie kauplusesse siseneb, me kuuleme : „Oo, siin lõhnab nii hästi.“ See loob meie poodi väga meeldiva keskkonna.”
Alusta oma lõhnaelamust juba täna!