LÕHNATURUNDUS TOITLUSTUSES
Kas teadsid: Lõhn on keskkonnategur, millel on suurim mõju teie kliendi emotsioonidele ja mälestustele!
Rahustav keskkond
Positiivsed emotsioonid
Suurenenud kasumlikkus
Lõhnade neutraliseerimine
Covid19 hirmu vähendamine
Restorani eristamine
KASUTUSVÕIMALUS 1
Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Tänases keerulises Covid 19-ga seotud olukorras pööravad kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.


KASUTUSVÕIMALUS 1
Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Tänases keerulises Covid 19-ga seotud olukorras pööravad kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui elales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.

KASUTUSVÕIMALUS 2
Juhi kliendi emotsioone
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu restorani saabudes. Loo kliendile “sülge jooksma panev” esmamulje. Suurenda mugavuse ja sõbralikkusega seotud emotsioone. Või suurenda oma restorani luksuslikkuse tajutavust. Aitame Sule leida selle õige lõhna, mis toob välja Sinu restorani erilisuse.

KASUTUSVÕIMALUS 2
Juhi kliendi emotsioone
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu restorani saabudes. Loo kliendile “sülge jooksma panev” esmamulje. Suurenda mugavuse ja sõbralikkusega seotud emotsioone. Või suurenda oma restorani luksuslikkuse tajutavust. Aitame Sule leida selle õige lõhna, mis toob välja Sinu restorani erilisuse.
KASUTUSVÕIMALUS 3
Kindlusta tipptasemel einestamiskogemus
Uuringud on näidanud, et inimesed mitte ainult ei viibi lõhnastatud keskkonnas kauem, vaid nad ka alahindvad meeldivalt lõhnavas ruumis ooteaja pikkust, millel on suur roll kliendi külastuskogemusele. Uuringutega on leitud, et õige lõhn suurendab nii restoranikülastuse kui ka toidukvaliteediga rahulolu. Lõhnadel on samuti suur mõju sellele, kuidas me teenindust tajume. See kõik on aidanud restoranidel korduskülastajate arvu suurendada.


KASUTUSVÕIMALUS 1
Kindlusta tipptasemel einestamiskogemus
Uuringud on näidanud, et inimesed mitte ainult ei viibi lõhnastatud keskkonnas kauem, vaid nad ka alahindvad meeldivalt lõhnavas ruumis ooteaja pikkust, millel on suur roll kliendi külastuskogemusele. Uuringutega on leitud, et õige lõhn suurendab nii restoranikülastuse kui ka toidukvaliteediga rahulolu. Lõhnadel on samuti suur mõju sellele, kuidas me teenindust tajume. See kõik on aidanud restoranidel korduskülastajate arvu suurendada.

KASUTUSVÕIMALUS 4
Halbade lõhnade neutraliseerimine
Restorani lõhnal on suur mõju kliendi heaolutundele ja einestamiskogemusele. Eemalda praadimise lõhn ja asenda see suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.

KASUTUSVÕIMALUS 3
Halbade lõhnade neutraliseerimine
Restorani lõhnal on suur mõju kliendi heaolutundele ja einestamiskogemusele. Eemalda praadimise lõhn ja asenda see suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.
Meie lahendused on kasutusel 120 000+ asukohas, sealhulgas:





„Niipea, kui klient meie kauplusesse siseneb, me kuuleme : „Oo, siin lõhnab nii hästi.“ See loob meie poodi väga meeldiva keskkonna.”

POE JUHATAJA
HERSHEY’S NEW YORK
Telli enda söögikohale tasuta konsultatsioon täites allpool olevad lahtrid:
