LÕHNATURUNDUS MAJUTUSASUTUSTELE
Kuidas Westin Hotels & Resorts ja Mandalay Bay Resort & Casino täiustavad oma hotellide külastuskogemusi ScentAiriga
Lühidalt
Ülevaade
Külalislahkuse sektori eesotsas tegutsevad tugeva brändiidentiteediga Westin Hotels & Resorts ja Mandalay Bay Resort & Casino, kes pakuvad maailmatasemel külastuskogemust.
Väljakutse
Parandada külastuskogemust ja luua külastajatele kestev brändimulje.
Tulemus
ScentAiri lõhnad täiustavad külastuskogemust nende hotellibrändides, luues kestvad muljed ja tagades paremad arvustused külastajatelt.

„Loodav kogemus on määrava tähtsusega. ScentAir on lisanud meie külastajate kogemusele uue mõõtme. Külastajad ja töötajad on sellest vaimustuses! “
Pikemalt
ÜLEVAADE
Tuhanded hotellid ja kuurordid üle maailma alates butiikhotellidest kuni ülemaailmsete hotellikomplekside brändideni on oma asutustes võtnud kasutusele ScentAiri tooted.
Las Vegas on täis kuurortkasiinosid, kuid ükski neist pole võrreldav Mandalay Bay kasiinoga, kus külastajaid ootab peensusteni kujundatud ruum, millist teist Las Vegases ei leia. MGM Resorts asutus on tuntud kui oaasi sarnane pelgupaik, kuhu varjuda Las Vegase kõrbe eest.
Samuti on Westin Hotels & Resorts viimased aastakümned panustanud pidevalt oma brändi täiustamisse. Enam kui 200 asukohaga Westin Hotels & Resorts pakub külalistele kunstipäraselt kujundatud majutuskohti maailma põnevaimates sihtkohtades.
VÄLJAKUTSE
Kuna kasiino sisustus ja õhkkond oli kujundatud äärmise põhjalikkusega, tundus loomulik lisada sellele ainulaadsele keskkonnale ka lõhn. Lõhnaturunduse võimalusi kasutades muudavad nad oma unustamatu külastuskogemuse terviklikuks.
Iga Westini asutus üle maailma pakub rahulikku ja omanäolist alternatiivi neile, kes hindavad kõrgemat standardit. Kõik Westini hotellid ja kuurordid on arhitektuuriliselt inspireerivad, läbimõeldult kujundatud ning asuvad maailma kõige põnevamates linnades ja uhketes puhkusesihtkohtades.
Eritellimusel väljatöötatud tunnuslõhna lisamine annab viimase nüansi kõiki meeli hõlmavale lähenemisele, mida Westin oma külastajate tervitamisel kasutab. Kasutades lõhnaturunduse võimekust koos ainulaadse brändilõhnaga, on nad sensoorse brändingu idee viinud uutesse kõrgustesse.
LAHENDUS
ScentAiri lõhnaprogramme saab täies ulatuses iga hotelli jaoks eraldi kohandada, tagades sel moel parima brändisobivuse. Brändiga sideme loomise protsessi kavandamisel aitab ScentAir igal kliendil leida lõhna, mis vallandab emotsioonid, mis seostuvad edaspidi iga brändikogemusega.
ScentAir tegi tihedat koostööd Mandalay Bay meeskonnaga, et luua lõhnaelamus, mis täiendaks lopsakat taimestikku, voolavat vett ja eksootilist sisekujundust. Nende 12500 m2 suuruses kasiinosse on paigaldatud ScentAiri süsteem ScentStream, mis edastab olemasoleva kliimasüsteemi kaudu aroomi Coconut Spice.
Troopilise keskkonna elemente rõhutav ümbritsev lõhnakeskkond muudab unustamatu külastuskogemuse Las Vegase ühes tuntuimas kuurordis tervikuks. Nende peadirektor märgib Mandalay Bay juhtimisest rääkides, et „loodav kogemus on määrava tähtsusega. ScentAir on lisanud meie külastajate kogemusele uue mõõtme. Külastajad ja töötajad on sellest vaimustuses!“
Westin on viinud sensoorse brändingu ja tunnuslõhna idee täiesti uuele tasemele. Nüüd pakuvad nad tarbijatele küünlaid, õlisid ja isegi ScentWave’i süsteemi koduversiooni, Westini White Tea (valge tee) lõhnaga.
Meie lahendused on kasutusel 120 000+ asukohas, sealhulgas:





LÕHNATURUNDUSE ERINEVAD KASUTUSVÕIMALUSED MAJUTUSASUTUSTES:

Juhi kliendi emotsioone

Juhi kliendi emotsioone
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu majutusasutusse saabudes. Looge külastajatele meeldejääv esmamulje. Tõsta oluliselt külastajate rahuloluskoori ning mõjuta positiivselt kliendi hinnangut. Suurenda mugavuse ja sõbralikkusega seotud emotsioone. Eristuge oma konkurentidest. Aitame Sulle leida selle õige lõhna, mis muudab Sinu majutusasutuse eriliseks ja meeldejäävaks.
Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Peale Covid 19 laineid pööravad paljud kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.


Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Peale Covid 19 laineid pööravad paljud kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud

Halbade lõhnade neutraliseerimine

Halbade lõhnade neutraliseerimine
Kui teil on tekkinud probleeme ebameeldivate lõhnadega, siis selleks on meil olemas ideaalsed lahendused. Neutraliseerime õhust ebameeldivad lõnad ja asendame need suurepärase aroomiga. Küsi meilt ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.
Kindlusta tipptasemel einestamiskogemus
Uuringud on näidanud, et inimesed mitte ainult ei viibi lõhnastatud keskkonnas kauem, vaid nad ka alahindvad meeldivalt lõhnavas ruumis ooteaja pikkust, millel on suur roll kliendi külastuskogemusele. Uuringutega on leitud, et õige lõhn suurendab nii restoranikülastuse kui ka toidukvaliteediga rahulolu. Lõhnadel on samuti suur mõju sellele, kuidas me teenindust tajume. See kõik on aidanud restoranidel korduskülastajate arvu suurendada.


Kindlusta tipptasemel einestamiskogemus
Uuringud on näidanud, et inimesed mitte ainult ei viibi lõhnastatud keskkonnas kauem, vaid nad ka alahindvad meeldivalt lõhnavas ruumis ooteaja pikkust, millel on suur roll kliendi külastuskogemusele. Uuringutega on leitud, et õige lõhn suurendab nii restoranikülastuse kui ka toidukvaliteediga rahulolu. Lõhnadel on samuti suur mõju sellele, kuidas me teenindust tajume. See kõik on aidanud restoranidel korduskülastajate arvu suurendada.
„Shangri-La lõhn on meie kliendikogemuse väga tähtis osa ning seda on tunnustatud üle maailma. ScentAir oli ainus ettevõte, mis suutis pakkuda teenuse katvust, mida vajame.”
Alusta oma lõhnaelamust juba täna!