LÕHNATURUNDUS JAEKAUBANDUSES

Kas teadsid: lõhn on keskkonnategur, millel on suurim mõju teie kliendi emotsioonidele ja mälestustele!

N

Kuni +20% kõrgem kliendirahulolu

N

Positiivsed emotsioonid

N

Suurenda müügitulu kuni +9%

N

Kõrgem kvaliteedi tunnetus

N

Covid19 hirmu vähendamine

N

Kaupluse eristamine

KASUTUSVÕIMALUS 1

Parem ostukogemus

Paljud uuringud on leidnud näiteks, et inimesed viibivad lõhnastatud keskkonnas kauem, hindavad tooteid ja teenuseid kõrgemalt ning tajuvad teenindust meeldivamana. Samuti jääb kliendile lõhnastatud ettevõtte külastus paremini meelde ning ta soovib veelgi meelsamini tagasi tulla.

    KASUTUSVÕIMALUS 1

    Parem ostukogemus

    Paljud uuringud on leidnud näiteks, et inimesed viibivad lõhnastatud keskkonnas kauem, hindavad tooteid ja teenuseid kõrgemalt ning tajuvad teenindust meeldivamana. Samuti jääb kliendile lõhnastatud ettevõtte külastus paremini meelde ning ta soovib veelgi meelsamini tagasi tulla.

      KASUTUSVÕIMALUS 2

      Juhi kliendi meeleolu

      Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu kauplusesse sisenedes. Võimenda külluse ja hiilguse tunnetust või loo põnevust täis atmosfäär. Aita klientidel lõõgastuda ja muremõtted unustada või paku neile hoopis värskendust energiast pakatavas keskkonnas. Võimenda mugavuse ja sõbralikkuse tajutavust või tekita kliendile tunne, et ta ei viibi mitte kinnises ruumis, vaid näiteks mere ääres. Aitame Sul leida lõhna, mis on sama eriline kui Sinu kauplus.

      KASUTUSVÕIMALUS 2

      Juhi kliendi meeleolu

      Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu kauplusesse sisenedes. Võimenda külluse ja hiilguse tunnetust või loo põnevust täis atmosfäär. Aita klientidel lõõgastuda ja muremõtted unustada või paku neile hoopis värskendust energiast pakatavas keskkonnas. Võimenda mugavuse ja sõbralikkuse tajutavust või tekita kliendile tunne, et ta ei viibi mitte kinnises ruumis, vaid näiteks mere ääres. Aitame Sul leida lõhna, mis on sama eriline kui Sinu kauplus.

       

      KASUTUSVÕIMALUS 3

      Rõhuta puhtusetunnetust

      Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.

      Peale Covid 19 laineid pööravad kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.

          KASUTUSVÕIMALUS 3

          Rõhuta puhtusetunnetust

          Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.

          Tänases keerulises Covid-19ga seotud olukorras pööravad kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.

              KASUTUSVÕIMALUS 4

              Halbade lõhnade neutraliseerimine

              Kellelegi ei ole meelepärane näiteks viibida kaupluses, milles domineerivad tekstiili ja selle värvaine aroomid. Asenda soovimatud lõhnad suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.

              KASUTUSVÕIMALUS 3

              Halbade lõhnade neutraliseerimine

              Kellelegi ei ole meelepärane näiteks viibida kaupluses, milles domineerivad tekstiili ja selle värvaine aroomid. Asenda soovimatud lõhnad suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.

                    Meie lahendused on kasutusel 120 000+ asukohas, sealhulgas:

                    „Lõhn täiustab poe unikaalset atmosfääri ja külastuskogemust.”

                    Visuaalse müügi asepresident | Hugo Boss“

                    ScentAir Customer

                    Telli tasuta konsultatsioon täites allpool olevad lahtrid:

                    või helistades: +372 660 3008

                    5 + 13 =

                    Maailmatasemel kliendikogemus

                    KONTAKT

                    ScentAir Estonia

                    Reg nr: 12437191

                    Kadaka tee 3/1

                    10621  Tallinn

                    Tel: +372 660 3008

                    E-mail: info@aroomiturundus.ee