LÕHNATURUNDUS JAEKAUBANDUSES
Kas teadsid: lõhn on keskkonnategur, millel on suurim mõju teie kliendi emotsioonidele ja mälestustele!
Kuni +20% kõrgem kliendirahulolu
Positiivsed emotsioonid
Suurenda müügitulu kuni +9%
Kõrgem kvaliteedi tunnetus
Covid19 hirmu vähendamine
Kaupluse eristamine
KASUTUSVÕIMALUS 1
Parem ostukogemus
Paljud uuringud on leidnud näiteks, et inimesed viibivad lõhnastatud keskkonnas kauem, hindavad tooteid ja teenuseid kõrgemalt ning tajuvad teenindust meeldivamana. Samuti jääb kliendile lõhnastatud ettevõtte külastus paremini meelde ning ta soovib veelgi meelsamini tagasi tulla.


KASUTUSVÕIMALUS 1
Parem ostukogemus
Paljud uuringud on leidnud näiteks, et inimesed viibivad lõhnastatud keskkonnas kauem, hindavad tooteid ja teenuseid kõrgemalt ning tajuvad teenindust meeldivamana. Samuti jääb kliendile lõhnastatud ettevõtte külastus paremini meelde ning ta soovib veelgi meelsamini tagasi tulla.

KASUTUSVÕIMALUS 2
Juhi kliendi meeleolu
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu kauplusesse sisenedes. Võimenda külluse ja hiilguse tunnetust või loo põnevust täis atmosfäär. Aita klientidel lõõgastuda ja muremõtted unustada või paku neile hoopis värskendust energiast pakatavas keskkonnas. Võimenda mugavuse ja sõbralikkuse tajutavust või tekita kliendile tunne, et ta ei viibi mitte kinnises ruumis, vaid näiteks mere ääres. Aitame Sul leida lõhna, mis on sama eriline kui Sinu kauplus.

KASUTUSVÕIMALUS 2
Juhi kliendi meeleolu
Oma kontrolli emotsioonide üle, mida kliendid tunnevad Sinu kauplusesse sisenedes. Võimenda külluse ja hiilguse tunnetust või loo põnevust täis atmosfäär. Aita klientidel lõõgastuda ja muremõtted unustada või paku neile hoopis värskendust energiast pakatavas keskkonnas. Võimenda mugavuse ja sõbralikkuse tajutavust või tekita kliendile tunne, et ta ei viibi mitte kinnises ruumis, vaid näiteks mere ääres. Aitame Sul leida lõhna, mis on sama eriline kui Sinu kauplus.
KASUTUSVÕIMALUS 3
Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Peale Covid 19 laineid pööravad kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.


KASUTUSVÕIMALUS 3
Rõhuta puhtusetunnetust
Nähtava puhtuse saavutamine on lihtne. Aga puhtuse tunnetus? See on natuke keerukam.
Tänases keerulises Covid-19ga seotud olukorras pööravad kliendid puhtusele ja steriilsusele suuremat tähelepanu kui eales varem. Näita kliendile, et oled sellele erilist rõhku pööranud.

KASUTUSVÕIMALUS 4
Halbade lõhnade neutraliseerimine
Kellelegi ei ole meelepärane näiteks viibida kaupluses, milles domineerivad tekstiili ja selle värvaine aroomid. Asenda soovimatud lõhnad suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.

KASUTUSVÕIMALUS 3
Halbade lõhnade neutraliseerimine
Kellelegi ei ole meelepärane näiteks viibida kaupluses, milles domineerivad tekstiili ja selle värvaine aroomid. Asenda soovimatud lõhnad suurepärase aroomiga. Kasuta selleks ScentAiri neutraliseerivaid lõhnu.
Meie lahendused on kasutusel 120 000+ asukohas, sealhulgas:






„Lõhn täiustab poe unikaalset atmosfääri ja külastuskogemust.”

Visuaalse müügi asepresident | Hugo Boss“
Telli tasuta konsultatsioon täites allpool olevad lahtrid:
või helistades: +372 660 3008
