Sony Style

Home / Sony Style


„Meie tunnuslõhn loob positiivse ja meeldejääva elamuse. Sony on oma klientide tagasisidega väga rahule jäänud.“

Vanem loovjuht
Sony Style

Ülesanne:

Sony Style tipptasemel elektroonikakauplused teavad, kui tähtis on tänapäevases konkurentsis brändi ehitamine. Nad mõistavad, et ilma tugeva ja stabiilse kaubamärgita kipuvad ettevõtted jääma märkamatuks. Nende üleüldise brändingustrateegia arendamisel soovis juhtkond leida unikaalset lõhna, mille abil neid ära tuntaks ja mäletatakse.

Lahendus:

Lõhnad loovad mälestusi, mälestused kutsuvad esile emotsioone ning emotsioonid toovad külastajaid tagasi. Sony Style ja ScentAir töötasid välja tunnuslõhna, mis sisaldab tsitrust, vaniljet ja teisi salajasi koostisosi. Tunnuslõhn loob meeldejääva mulje klientidele ja täiustab kauplustes kasutatavaid hoolikalt valitud värve, valgustust ja sisekujunduselemente. Lõhn täiustab unikaalse sensoorse brändikogemuse.