Bloomingdale’s

Home / Bloomingdale’s


“Oleme aastaid otsinud ScentAir’i sarnaseid süsteeme. Külastajad armastavad lõhnu ja on soovinud neid osta.”

Visuaalse müügi asepresident
Bloomingdale’s

Ülesanne:

Sellest ajast alates, mil Bloomingdale’s avas oma esimese kaubamaja, on nad olnud stiili ja innovatsiooni sünonüümiks. Bloomingdale’s on pühendunud uute võimaluste leidmisele, et eristuda konkurentidest ja luua alternatiivsed ostukeskkonnad. Juhtkond otsis võimalust, et luua kaubamajadesse keskkonnad, mis eristuksid selgelt üksteisest. Nad taipasid, et see looks unikaalse ja meeldejääva külastuskogemuse oma klientidele.

Lahendus:

Bloomingdale’s kasutab ScentAir’i seadmeid oma kaubamajade erinevates osakondades.
Õrn beebipuudri lõhn imikute osakonnas loob emotsionaalse sideme ema mäluga, aluspesu osakond meelitab rahustava sireli lõhnaga, samal ajal ujumisriiete osakonnas ringleb kookose lõhn.
Lõhna kasutamine aitab Bloomingdale’si pühendumisele kaasa – olla jaekaubanduses suunanäitaja ja liider.